S1, E3: Brett inviteres til en filmpremiere, og alle får en kveld på byen. Tina og Alex går sammen om et oppdrag, Brett prøver å reparere en jobbrelasjon og Michelle møter David, en fraskilt far som ønsker å etablere en ny skole.