S1, E3: I 2013 var elite-kajakkpadleren Gerd Serrasolses på en kajakktur i Chiapas i Mexico, da han nesten druknet i en uventet virvelstrøm. Etter å ha overlevd 3 ½ minutt under vann og blitt gjenopplivet av lagkameratene, deler Gerd hvordan ulykken fortsetter å påvirke hans tilnærming til det å håndtere risiko som nybakt far og verdensmester.