S1, E4: Rio sliter med å tilpasse seg sosiale og kulturelle forskjeller mellom New York og Nebraska, noe som resulterer i noen pinlige situasjoner. Under den ville jakten med å fange et uønsket rovdyr som er ute etter kyllingene deres, overbeviser Mike og Rio Rudy og Beau om at de må komme seg ut av komfortsonen ved å uttrykke følelsene sine.