Shardlake Episode 4
S1, E4: Cromwell er rasende på Shardlakes manglende resultater og gir ham et skremmende ultimatum. Shardlake, som er sjokkert over å ha funnet historien bak drapsvåpenet og sverdets virkelige eier, står overfor et vanskelig valg: Å gjøre sin herre fornøyd eller å skape virkelig rettferdighet. Alt står på spill når han vender tilbake til Scarnsea.