Saint X Episode 4
S1, E4: Vi finner ut mer om Clives historie, etter at han forlot øya. Clive begynner motvillig å åpne seg for Emily, når hun fortsetter å jakte på ham, mye mer aggressivt, med hjelp fra Sunita. Alison og Edwin kommer nærmere hverandre.