S1, E4: Lucas ønsker å være en våghals, akkurat som faren hans pleide å være, men hans hensynsløse stunts gjør folk nervøse, og resulterer ofte i brukne bein og ødelagt eiendom. På halloween-festen finner han noen ormer i Biddle House, og tar dem med seg hjem. Han lærer snart at dette ikke bare er vanlige ormer.