Episode 4 Marvel's Hit-Monkey
S1, E4: Monkey og Bryce bryter seg inn i et høysikkerhetsfengsel for å jakte på en mystisk innsatt kjent som Regnskapsføreren, og slåss seg gjennom psykotiske mordere, en sadistisk fengselsdirektør, og fengslets farligste superskurkinnsatte.