S3, E4: Med hjelp fra Claudia Joy forsøker Michael å bedre det anstrengte forholdet til Emmalin. Pamela og Chase flytter inn i et nytt hus, som gjør Trevor usikker på om han kan forsørge familien sin. Terrence Price ber Roland om å bli partneren hans på fulltid. Jeremy har en nær døden-opplevelse, men blir reddet av hunden Lucky.