S2, E5: Dorothys gamle venn, Jean, kommer på besøk til Miami, og Dorothy bestemmer seg for å ikke fortelle Blanche og Rose at Jean er lesbisk. Jean begynner å forelske seg etter litt tid sammen med Rose. Samtidig overtales Sophia å leie en «skitten film».