Twin Turbos Episode 5
S1, E5: Racingsuperstjernen Joey Logano har med en F-150 til Deberti-verkstedet for å få bilen ombygd. Til gjengjeld tilbyr Joey seg å hjelpe Brad med racingkarrieren.