Dear Mama Episode 5
S1, E5: Etter å ha sett en Tyson-boksekamp i Las Vegas blir Tupac skutt og drept. Afeni er paralysert av sorg etter sønnens død. Men hun klarer fortsatt å sikre Tupacs arv, og sørge for at historien deres fortelles og kampen fortsetter.