S2, E5: En kvinne fra Ichabod Cranes fortid kommer til Sleepy Hollow i form av en vandød gråtende dame som vil skade alle som står i veien for henne. I mellomtiden lærer Katrina og Crane forstyrrende ting om hverandres fortid, og Abbie får uventede, flørtende møter.