Trackers Episode 6
S1, E6: Med Quinn ved roret tar PBI affære mot Osmans menn, men de oppdager raskt at de bare løper i ring. Janina og Lemmer slår seg sammen for å avdekke sannheten bak utvekslingen av diamanter mot våpen.