The Golden Spoon Episode 6
S1, E6: Oh Yeojin finner Seungcheons gylne skje og truer ham med den. Seungcheon innser at han dypt inne fortsatt har ønsket om å bli til «Hwang Taeyong» igjen, men han nøler. Frustert skaper Yeojin en situasjon der Seungcheon ikke har noe annet valg enn å bli til «Hwang Taeyong» igjen. Samtidig er Taeyong sjokkert over å få vite sannheten om den traumatiske skyteepisoden fra barndommen hans.