Everlasting Longing Episode 6
S1, E6: Qiluo Jun, eldest daughter of a merchant family, leads a double life as Feifan Jun; exiled to Beixuan, she faces hardships but escapes when her family's fortune is stolen by the prince and her sister's husband.