The Disappearance of: Natalee Holloway Episode 6
S1, E6: Etter to års arbeid med å følge opp nye ledetråder, har etterforskerne nå endelig håndfaste bevis som kan bidra til å oppklare hva som skjedde med Natalee Holloway.