S7, E6: Peanøtter blir vanligvis spist som snacks, men fordi tante Cátia liker dem så godt og ser at de går ubrukt, vier hun følgende tre oppskrifter til dem: peanøttkroketter med Dijon-sennepssaus, landsens kylling med gingubapeanøtter, og basmatiris sautert i peanøttolje. Til dessert blir det peanøttpudding med kondensert melk og en sprø avslutning.