Six Feet Under Episode 6
S5, E6: Når Sarahs beste venn omkommer i en fallulykke får Ruth et påskudd til å holde seg unna Georges leilighet. David og Keith finner ut at det er slitsomt å leke mor, far og barn med Anthony og broren. Nate tenker på sin første kjærlighet.