Raising Hope Episode 7
S2, E7: Jimmy, Virginia, Burt, Sabrina, Maw Maw og Hope låner et hus for å imponere Burts velstående foreldre (gjestestjerner Lee Majors og Shirley Jones) som i siste øyeblikk har bestemt seg for å feire thanksgiving med familien. Ting blir interessante når de virkelige huseierne kommer tilbake tidligere enn planlagt, og Burts foreldre får en smakebit på hvordan livet virkelig er for Burt og Virginia.