S1, E7: LeBlanc og Shea oppdager Teds plan for NEXTs server og haster for å gripe inn før det er for sent. I mellomtiden etterforsker Ben og Gina NEXTs siste ofre, kongresskvinne Elenor Beatty og reporter Harrison Cole, etter at en ulykke oppstår, og Shea når sitt bristepunkt.