Detroiters Episode 8
S1, E8: Når de ansatte truer med å slutte på grunn av manglende helseforsikring, forsøker Tim og Sam å samle inn pengene de skylder fra tidligere jobber. Deres innsats forvanskes av Detroits årlige Dream Cruise-bilshow. Gjest er Cecily Strong.