S10, E8: Når politikonstabel Heather Peterson blir myrdet, finner kriminalbetjentene dagboken hennes som detaljerer de seksuelle vanene til politibetjentene i 15. distrikt. Dette funnet får kriminalbetjentene til å mistenke at betjentene på 15. distrikt har noe med dødsfallet hennes å gjøre, og etterforskningen av politifolkene forårsaker anspenthet mellom betjentene og kriminalbetjentene.