S1, E9: Uventet nytt får Katie til å gå ny veier, og Dave overlates til seg selv. Palek strir stadig med med å håndtere situasjonen, hvilket forvirrer Carolyn. Jamie er ærlig om hva hun føler for Nick, noe som får uventede følger.