S1, E9: NEXT retter seg mot kongresskvinnen Beatty igjen når agent Shea Salazar søker henne hjelp til å stoppe den. Shea oppdager en lekkasje i teamet sitt, da Gina støter på problemer mens hun prøver å kode viruset til en NSA-server. I mellomtiden håner NEXT LeBlanc med en ny taktikk relatert til sykdommen hans, og Shea og LeBlanc tenker ut et siste farlig knep for å ødelegge NEXT og redde livene deres, deres familier og verden.