S6, E9: Når fikk vi ikke lenger lov til å være deg og meg? Når Carries Manolo-sko blir stjålet fra et gift pars fest, ser det ut som hennes singelliv også tar fra henne retten til å klage. Miranda ser potensial i legen sin Robert.