S6, E9: Jules frykter at faren, Chick, er ensom, så hun prøver å ordne det så Chick og Grayson blir bestevenner. Laurie hjelper Andy med å passe inn i en kul mammagruppe, og Travis og Ellie åpner seg for hverandre i "vinambulansen".