S1, E9: Når Martinez' bror dør av en narkotikaoverdose, setter faren deres ut for å drepe den ansvarlige narkotikalangeren. Tilbake på distriktskontoret inviterer Donna Abandando kriminalbetjent Medavoy ut på en kveld på skøytebanen.