S3, E9: Lucas tenker gjennom vennskapet med Job og vurderer sin fremtid – om han i det hele tatt har en. Proctor og Emily får svi for Rebeccas dumdristighet. Carrie og Gordon begynner på nytt etter deres mislykkede forhold.