S6, E2: Når Rainbow og Dre finner ut at Junior har tatt dem for gitt, bestemmer de seg for å slå seg sammen og kutte ham løs for godt. Jack finner ut han har et veldig lukrativt talent, men Ruby ønsker å bruke det til feile ting.