En ny start med Nate og Jeremiah Every Dollar Counts Project
S1, E5: Et par falt for den originale sjarmen til et slitent 1920-tallshus, men de trenger hjelp av Nate og Jeremiah for å få det til å fungere for familien. Før oppussingen kan starte, må duoen bestemme hva som skal beholdes av arvede møbler.