Every Second Counts
S1, E8: Ripley intervjuer alle ansatte på Station 19 for å finne ut hvorvidt Andy eller Jack skal få jobben som kaptein. Samtidig, ender en buss med mødre på tur i en katastrofe, og kaptein Pruitt får fortsatt behandling for sykdommen.