Evolution
S2, E11: Carrie prøver på strategisk vis å levne noen av sine eiendeler i mr Bigs leilighet. Samanthas plan om å hevne seg på en eks mislykkes og Miranda begynner å tenke på fremtiden når hun finner hun at hun har en "lat" eggstokkk.