S1, E4: Når mutantene legger plan for å sette Sentinel Services ut av spill, leter Eclipse etter en gammel venn fra sin mørke fortid for å få nyttig informasjon. I mellomtiden prøver Lauren og Andy å kombinere kreftene sine for å hjelpe gruppen.