Expired
S5, E7: Etter å ha besøkt et mulig sted for bryllupsfesten, havner Shaun og Lea i en forferdelig bilulykke og oppdager Alma, en ung gravid mor som har blitt hardt skadet og trenger øyeblikkelig legehjelp.