Først må de ta oss igjen, så må de passere oss
S1, E5: Idet tetlagene nærmer seg den skremmende tauklatringen ved Vuwa Falls, gjør ett lag et dristig grep for å prøve å distansere seg fra de andre, men vil det lønne seg? De midterste og bakerste lagene utholder ekstrem gjørme på sykkelstrekningen, mens andre navigerer i elvestrykene. En sykkelulykke truer fremtiden for ett av lagene.