S1, E5: Tracy har bursdag og Chanel forvisser seg om at hun føler at de er glade i henne. Chanel og Dom vil støtte Ghost og Tracy så godt det går, og overrasker dem med en vennlig invitasjon om å være delaktig i Bowies liv for alltid.