Fast bestilling
S4, E1: Et spennende tilbud sender Maura til Tel Aviv. I håp om å få en ny begynnelse selger Shelly leiligheten sin og flytter inn hos Josh. Sarah, Ali og Josh, som sliter med familiens rare intimitetsproblemer, går på et møte for sex- og kjærlighetsavhengige. Ali leier ut Pfefferman-huset og må slite med merkelige Airbnb-folk.