Ice Road Rescue Feast or Famine
S1, E1: Selv om det knaps finnes snø, er en polsk lastebilsjåfør uheldig nok til å treffe på en snøflekk. Lastebilen tipper over i en bekk. I Odda møter slepebilsjåførene Thord Paulsen og Olave Eike på en tyrkisk sjåfør som er langt hjemmefra.