S3, E18: Michael og Claudia Joy forbereder seg på Michaels forfremmelsesseremoni. Pamela når bristepunktet i ekteskapet sitt. Roland sliter med den økte arbeidsmengden og foreldrepliktene under Joans utplassering. Roxy er stresset over familiens økonomiske fremtid. Jeremy sliter med sorgen og må takle konsekvensene av handlingene sine på Hump Bar.