S1, E5: NEXT organiserer et usannsynlig og farlig gjensyn mellom Shea og noen fra hennes fortid når hun skal sjekke Ty og Ethan. Ted er i trøbbel med Zava og finner ut en måte å forbli i selskapet. I mellomtiden blir LeBlanc ærlig mot Abby, og C.M.s liv trues.