S1, E8: NEXT manipulerer et GPS-system og får et eldre par til å krasje, mens det også genererer strømbrudd over hele landet. LeBlanc bestemmer seg for å plante et virus på serveren til NEXT, men må bryte seg inn i Zava for å kunne gjøre det. I mellomtiden har Shea og Ty motstridende ideer om hvordan de skal beskytte familien sin, og Ben står overfor en konflikt med faren.