S3, E2: Betty takker ja til et tilbud om å jobbe for Wilhelmina hos Mode etter at hun ikke lenger kan utstå miljøet hos Player. Hilda avslører at trener Diaz fortsatt er gift, mens Christina oppdager at Stuart tar dop igjen, og at han har løyet for henne.