Finalen i Grudgekampen
S11, E16: Christian Buckingham & Cleen Rock One er tilbake for å avgjøre Grudgekampen en gang for alle. Sesong 11 avsluttes da de tre beste kunstnerne avslører sine 35-timers tatoveringsmesterverk og en vinner tittelen 'Ink Master'.