S2, E3: Denny tar med Alan til Nimmo Bay, Britisk Columbia, Canada, for å hjelpe ham å komme over bruddet med Tara. Catherine tilstår mordet på Bernard. Sara og Garrett iverksetter ekstreme tiltak for å hjelpe Denise å utfordre ektemannens krav om underholdningsbidrag i skilsmisseforhandlingene deres.