S1, E3: Mot sin mors vilje prøver Mark å finne en vei tilbake til Det svarte tårnet for å redde Memo. I mellomtiden prøver Becky å finne ut om innholdet i Krøniken virkelig eksisterer, eller om Mark hallusinerer.