The Resident First Days, Last Day
S4, E8: På Nics første dag tilbake på Chastain, ender mannen som angrep henne opp på legevakten, noe som gjør at hun må takle traumene sine. Cain, som nå er på bedringens vei, er selvbevisst på hans fysiske tilstand og prøver å felle Mina. I mellomtiden, den nye turnuskandidaten, Leela, både strever og skinner på hennes første dag, noe som får Devon og Conrad til å lure på om det er noe større på ferde.