S2, E1: Will og staben fra News Night må svare sin advokat om en sak som har ført til en krise for kabelselskapet. En bemerkning fra Will på lufta gjør at han blir fjernet fra dekningen av 9/11-minnedagen. Neal undersøker opprinnelsen til Occupy Wall Street.