S3, E12: 118 kjører ut til et viralt stunt som har gått galt, en katastrofe på en fisketur, og en episk første date-tabbe. Athena etterforsker en kvinne som ikke husker at hun ble skutt i hodet, og Eddie tvinges til å ha en vanskelig samtale med Christopher.