S3, E15: SUR-mannskapet kommer sammen til Scheanas bryllupsdag, men Scheana smelter sammen mens drømmedagen går over i et mareritt. James konfronterer Kristen over hennes fortsatte besettelse av Tom Sandoval. Jax, Tom Sandoval og Tom Schwartz diskuterer fordelene ved ekteskap.