For et par paintballer til
S2, E24: I det paintball-krigen avsløres å være en plan fra City College sin side for å ødelegge skolen, konkurrerer Jeff (Joel McHale) og Troy (Donald Glover) om kontroll over Greendales krigende hær. I mellomtiden forsøker Pierce (Chevy Chase), opprørt over å ha blitt utstøtt av studiegruppen, å redde seg selv ved å forråde dem.